izpis_h1_title_alt

Vloga kartic zvestobe pri nakupu prehrambnih izdelkov v Slovenij : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Karačić, Tjaša (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/karacic292.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, prodaja na drobno, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, zadovoljstvo, lojalnost, programi, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:V Ljubljani
Založnik:[T. Karačić
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/RUL-80379 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22613222 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1610
Število prenosov:193
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, retail trade, consumer behaviour, purchasing, decision making, satisfaction, loyalty, programmes, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj