V delu razvijemo in implementiramo genetski algoritem s katerim optimiziramo nabor znanj, opreme in lastnosti akcijskih junakov v strateški igri Warcraft III, oziroma njeni različici The Kingdom of Kaliron. Izbiro optimalnega nabora, takega pri katerem je akcijski junak kar se da uspešen v bojevanju z nasprotniki, zapišemo kot problem kombinatorične optimizacije, za njegovo reševanje pa uporabimo pristop z genetskim algoritmom.
Za oceno sposobnosti junaka smo implementirali simulacijo, za katero smo potrebovali natančno poznavanje mehaničnih in programskih principov igre Warcraft III. Med drugim smo uporabljali metode vzvratnega inženirstva.
Konvergenco genetskega algoritma smo zagotovili z uporabo otokov, ločenih podpopulacij s šibko medsebojno interakcijo, in s pazljivo izbiro parametrov genetskega algoritma. Poleg tega smo genetskemu algoritmu dodali spomin, ki pri ustvarjanju novih populacij pripomore k boljšem začetnem stanju osebkov. Ustrezno časovno učinkovitost pa smo pridelali s paralelizacijo metode.
|