izpis_h1_title_alt

Sistemska didaktika književnosti v teoriji in praksi
ID Krakar Vogel, Boža (Avtor), ID Blažić, Milena Mileva (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3325/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Didaktika književnosti, kakršna se je v procesih posodabljanja (tj. osamosvajanja od nesorazmerne odvisnosti od literarne vede in oblikovanja interdisciplinarnih podstav) postopoma razvijala od zadnje četrtine 20. stoletja, je za temeljni cilj književnega pouka na vsej šolski vertikali utemeljila spodbujanje učenčevega dejavnega stika/komunikacije z literaturo. Ta se uresničuje prek branja leposlovnih besedil in spremljajočih komunikacijskointerpretativnih dejavnosti. Tako naravnan književni pouk se v najširšem smislu zato imenuje komunikacijski, saj gre za literarno-pedagoško komunikacijo med tremi poglavitnimi dejavniki, ki so učenec, književnost in učitelj, specialna didaktika (tj. teorija tega komunikacijskega procesa) pa komunikacijska didaktika književnosti.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:slovenska književnost
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoški inštitut
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/RUL-80125 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.01.2016
Število ogledov:3487
Število prenosov:193
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:literature

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj