Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Sistemska didaktika književnosti v teoriji in praksi
ID
Krakar Vogel, Boža
(
Avtor
),
ID
Blažić, Milena Mileva
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3325/
Galerija slik
Izvleček
Didaktika književnosti, kakršna se je v procesih posodabljanja (tj. osamosvajanja od nesorazmerne odvisnosti od literarne vede in oblikovanja interdisciplinarnih podstav) postopoma razvijala od zadnje četrtine 20. stoletja, je za temeljni cilj književnega pouka na vsej šolski vertikali utemeljila spodbujanje učenčevega dejavnega stika/komunikacije z literaturo. Ta se uresničuje prek branja leposlovnih besedil in spremljajočih komunikacijskointerpretativnih dejavnosti. Tako naravnan književni pouk se v najširšem smislu zato imenuje komunikacijski, saj gre za literarno-pedagoško komunikacijo med tremi poglavitnimi dejavniki, ki so učenec, književnost in učitelj, specialna didaktika (tj. teorija tega komunikacijskega procesa) pa komunikacijska didaktika književnosti.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
slovenska književnost
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Pedagoški inštitut
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/RUL-80125
Datum objave v RUL:
20.01.2016
Število ogledov:
3487
Število prenosov:
193
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
literature
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj