izpis_h1_title_alt

Jecljanje in temperament
ID Novšak Brce, Jerneja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3309/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Različni avtorji se strinjajo, da je jecljanje multifaktorska motnja, kar pomeni, da mora biti temu primerno tudi ocenjevanje, diagnostika in obravnava (Conture, 2001; Logan, Yaruss, 1999; Vanryckeghem, Brutten, 1997; Zebrowski, Kelly, 2002). V procesu diagnosticiranja jecljanja je potrebno upoštevati afektivne, vedenjske in kognitivne vidike motnje jecljanja (Vanryckeghem, Brutten, 2007). Raziskave kažejo, da je temperament posameznika pomemben dejavnik pri jecljanju. Pri otrocih, ki jecljajo, so v primerjavi z otroci, ki govorijo tekoče, različni raziskovalci odkrili manjšo prilagodljivost, manjšo sposobnost usmerjene pozornosti/vztrajanje in negativnost razpoloženja. V članku predstavljamo pregled različnih raziskav o temperamentu otrok, ki jecljajo, saj je pomembnost poznavanja temperamenta otrok, ki jecljajo, v njegovem vplivu na otrokov razvoj in na potek motnje jecljanja, zaradi česar otroci, ki jecljajo, potrebujejo sprotno obravnavo in prilagojeno terapijo.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:jecljanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Eduvision
Leto izida:2015
Št. strani:248-259
PID:20.500.12556/RUL-80061 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.01.2016
Število ogledov:1522
Število prenosov:160
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Stuttering and temperament
Izvleček:
Different authors agree that stuttering is a multifactorial disorder which requires correspondingly evaluation, diagnosis and treatment (Conture 2001; Logan, Yaruss, 1999; Vanryckeghem, Brutten, 1997; Zebrowski, Kelly, 2002). The process of diagnosing stuttering should take into account the affective, behavioral and cognitive aspects of the stuttering disorder (Vanryckeghem, Brutten, 2007). Researches show that the temperament of the individual is an important factor in stuttering. In children who stutter, compared with children who are fluent different researchers discovered less adaptability, less focused attention/persistence and negativity mood. This paper presents an overview of the various researches on temperament in children who stutter as the importance of knowing the temperament of children who stutter is in its impact on child development and development of the stuttering disorder, resulting that children who stutter require ongoing treatment and personalized therapy.

Ključne besede:stuttering

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj