izpis_h1_title_alt

Slišati, poslušati, sporazumevati se in … govoriti: rojstvo odnosa: kako spodbujati jezikovni razvoj z glasom, petjem in glasbo
ID Bonifacio, Serena (Avtor), ID Rudoi, Ingrid (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3280/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Jezik je ena izmed najpomembnejših sredstev sporazumevanja, ki jih otrok razvije v prvih letih življenja. Njegov razvoj je vezan na razvoj kognitivnih in čustvenih sposobnosti. Govorjenje služi vzdrževanju odnosov z drugimi, pomnjenju tistega, kar se je otrok naučil/spoznal o realnosti, za organiziranje in uravnavanje svojega vedenja, za izražanje čustev (frustracije, jeze, strahu), pa tudi pri učenju kontrole le-teh (npr. ko se otrok počuti sam, se lahko potolaži s samogovorom in si reče: »Mama se vrne kmalu.«). Jezik je pomemben kazalnik splošnega otrokovega razvoja in zato je opazovanje jezika pomemben dejavnik pri sistematskih pregledih zdravnikov in drugih strokovnjakov za vse predšolske otroke. Znano je, da je ob zaostanku jezikovnega razvoja zgodnja obravnava, ki je usmerjena na starše, učinkovito sredstvo za odpravljanje trajne jezikovne motnje, pa tudi drugih motenj, ki pogosto spremljajo jezikovne motnje (npr. težave z vedenjem in čustvovanjem, v šolskem obdobju pa težave na področju opismenjevanja). Zato je za učinkovito preventivo na področju komunikacije pomembno slediti otroku, opazovati otroka in njegov jezikovni razvoj vse od prvih mesecev življenja; ob tem je pomembno informirati in vključiti starše, ki najbolje poznajo svoje otroke, in s tem spodbuditi to, kar že spontano počnejo. Knjižica, ki je pred Vami, skuša na jasen in neposreden – znanstveno in strokovno ustrezen – način staršem opisati tako razvojne mejnike jezikovnega razvoja otrok kot tudi najbolj ustrezne načine za podkrepitev in spodbujanje le-tega. Želimo si, da bi se zavedanje o pomenu sodelovanja med starši in zdravniki pediatri vedno bolj razvijalo in vplivalo na večje poznavanje pomena, ki ga ima spodbudno okolje za harmoničen razvoj vrojenih sposobnosti oz. zmožnosti vsakega otroka.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:jezikovni razvoj otrok
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Združenje A.L.MA. Gruppo Studi Musicoterapia di Trieste
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/RUL-80005 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:829
Število prenosov:131
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:language development

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj