Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Slišati, poslušati, sporazumevati se in … govoriti: rojstvo odnosa: kako spodbujati jezikovni razvoj z glasom, petjem in glasbo
ID
Bonifacio, Serena
(
Avtor
),
ID
Rudoi, Ingrid
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3280/
Galerija slik
Izvleček
Jezik je ena izmed najpomembnejših sredstev sporazumevanja, ki jih otrok razvije v prvih letih življenja. Njegov razvoj je vezan na razvoj kognitivnih in čustvenih sposobnosti. Govorjenje služi vzdrževanju odnosov z drugimi, pomnjenju tistega, kar se je otrok naučil/spoznal o realnosti, za organiziranje in uravnavanje svojega vedenja, za izražanje čustev (frustracije, jeze, strahu), pa tudi pri učenju kontrole le-teh (npr. ko se otrok počuti sam, se lahko potolaži s samogovorom in si reče: »Mama se vrne kmalu.«). Jezik je pomemben kazalnik splošnega otrokovega razvoja in zato je opazovanje jezika pomemben dejavnik pri sistematskih pregledih zdravnikov in drugih strokovnjakov za vse predšolske otroke. Znano je, da je ob zaostanku jezikovnega razvoja zgodnja obravnava, ki je usmerjena na starše, učinkovito sredstvo za odpravljanje trajne jezikovne motnje, pa tudi drugih motenj, ki pogosto spremljajo jezikovne motnje (npr. težave z vedenjem in čustvovanjem, v šolskem obdobju pa težave na področju opismenjevanja). Zato je za učinkovito preventivo na področju komunikacije pomembno slediti otroku, opazovati otroka in njegov jezikovni razvoj vse od prvih mesecev življenja; ob tem je pomembno informirati in vključiti starše, ki najbolje poznajo svoje otroke, in s tem spodbuditi to, kar že spontano počnejo. Knjižica, ki je pred Vami, skuša na jasen in neposreden – znanstveno in strokovno ustrezen – način staršem opisati tako razvojne mejnike jezikovnega razvoja otrok kot tudi najbolj ustrezne načine za podkrepitev in spodbujanje le-tega. Želimo si, da bi se zavedanje o pomenu sodelovanja med starši in zdravniki pediatri vedno bolj razvijalo in vplivalo na večje poznavanje pomena, ki ga ima spodbudno okolje za harmoničen razvoj vrojenih sposobnosti oz. zmožnosti vsakega otroka.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
jezikovni razvoj otrok
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Združenje A.L.MA. Gruppo Studi Musicoterapia di Trieste
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/RUL-80005
Datum objave v RUL:
30.12.2015
Število ogledov:
829
Število prenosov:
131
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
language development
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj