izpis_h1_title_alt

The challenges of employability and citizenship in education : towards a holistic understanding
ID Deželan, Tomaž (Avtor), ID Pavlin, Samo (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-UJI7A5TU Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This special issue of Annales emerges from an initial, exploratory screening of the connection between employability and citizenship in the field of education. This introduction briefly sets out the main dilemmas and research questions in the field, locating them within the broader framework of current trends in citizenship education and the development of (higher) education policies. It chiefly focuses on the intersection between two seemingly conflicting concepts of employability and citizenship, which has not been, is not currently, and should not always be the case as a certain contribution to this volume indicates. This introductory part, as well as the special issue as a whole, attempts to put forward conceptual foundations to provide the grounds for the two concepts to speak to each other and signal premises that endanger either the economic, but primarily the civic function of educational institutions, primarily universities. The authors warn that reducing education systems merely to their economic utility may impair their democratic potential significantly.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:izobraževanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Centro di ricerche scientifiche della Repubblica di Slovenia
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 363-370
Številčenje:Letn. 24, št. 3
PID:20.500.12556/RUL-79429 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.5.021:378.017.4
ISSN pri članku:1408-5348
COBISS.SI-ID:33120861 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:1606
Število prenosov:92
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Annales. anali za istrske in mediteranske študije, Series historia et sociologia
Skrajšan naslov:Ann, Ser. hist. sociol.
Založnik:Zgodovinsko društvo za južno Primorsko, Societá storica del Litorale, Zgodovinsko društvo za južno Primorsko, = Societá storica del Litorale, Zgodovinsko društvo za južno Primorsko, = Societá storica del Litorale, Znanstveno raziskovalno središče Republike Slovenije, = Centro di ricerche scientifiche della Repubblica di Slovenia, Zgodovinsko društvo za južno Primorsko, Univerza na Primorskem, Znanstvenoraziskovalno središče, Zgodovinsko društvo za južno Primorsko, = Societá storica del Litorale, Zgodovinsko društvo za južno Primorsko, = Societá storica del Litorale, Inštitut IRRIS za raziskave, razvoj in strategije družbe, kulture in okolja, = Istituto IRRIS di ricerca, sviluppo e strategie della societa, cultura e ambiente
ISSN:1408-5348
COBISS.SI-ID:71952128 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Italijanski jezik
Izvleček:
Ta sklop člankov je plod eksploratornega pogleda na stičišče med konceptoma zaposljivosti in državljanstva v kontekstu področja izobraževanja. Uvodnik v ta sklop na kratko predstavi poglavitne dileme in raziskovalna vprašanja, ki se porajajo na tem področju, pri tem pa jih tudi locira v širši okvir aktualnih trendov na področju državljanske vzgoje in razvoja izobraževalnih politik. Temeljno sporočilo osredotočanja na presečišče med zaposljivostjo in državljanstvom je, da sta si ta dva koncepta nasprotujoča zgolj na prvi pogled, kar jasno identificirajo nekateri prispevki znotraj tega sklopa. Uvodnik, kot tudi celoten nabor člankov, predvsem odstirata konceptualne temelje, ki omogočajo komplementarno razumevanje teh dveh konceptov in hkratno delovanje v smeri njunega uveljavljanja. Obenem pa tudi opozarjata na nevarnosti, povezane z ekonomosko, še posebej pa državljansko funkcijo izobraževalnih institucij. V tem kontekstu avtorja poudarjata nevarnost podreditve izobraževalnih sistemov zgolj njihovi ekonomski funkciji, saj je s tem močno ogrožen njihov demokratični potencial.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj