Podrobno

Imidž države kot omejitveni dejavnik mednarodnega tržnega komuniciranja podjetja : diplomsko delo
ID Likar, Petra (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Likar-Petra.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Likar]
Leto izida:2005
Št. strani:67 f.
PID:20.500.12556/RUL-7912 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.9(043)
COBISS.SI-ID:24552285 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2642
Število prenosov:186
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LIKAR, Petra, 2005, Imidž države kot omejitveni dejavnik mednarodnega tržnega komuniciranja podjetja : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : P. Likar. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Likar-Petra.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vključenost otrok v predšolsko vzgojo v Sloveniji in Evropski uniji
  2. Značilnosti osnovnega šolstva v Sloveniji v letih 2000-2009 in primerjava s Hrvaško
  3. Organizacija in financiranje predšolske vzgoje v Občini Ivančna Gorica
  4. Razvoj kakovosti predšolskega varstva v Občini Izola
  5. Predšolska vzgoja v Sloveniji ter javni in zasebni vrtci v Mestni občini Ljubljana
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Razvoj osnovne šole Bistrica ob Sotli
  2. Teorija in praksa sodelovanja s starši
  3. Merjenje ugleda srednjih šol
  4. Prenova osnovnošolskega programa (uvedba 9-letke)
  5. Prenova srednjega poklicnega izobraževanja tapetnik

Nazaj