Podrobno

A treatise on corporate social responsibility non-communication
ID Jančič, Zlatko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-LRYDQPDX Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The aim of this paper is to consider the question of the suitability of the conspicuous communication of corporate social responsibility (CSR) practices that is gaining popularity in the business world. Though it seems a plausible activity, the communication of CSR, in many cultures, might be misunderstood by various stakeholder groups as unnecessary bragging. This conceptual paper is based on the comparison between various traditions of conspicuous communication and non-communication about CSR. A critical point of view is used when discussing mainstream corporate practices in CSR marketing communication. A case study is also used to illustrate the specifics of a self-evident approach to CSR, The distaste for unnecessary bragging has its background in culture, religion, legislation and/or, as our case shows, also in ideology.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Communication, Družbena odgovornost, Komuniciranje, podjetja, Social responsibility
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 1562-1572, 1710
Številčenje:Letn. 48, št. 6
PID:20.500.12556/RUL-78470 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.35:316.77
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:30884701 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:2708
Število prenosov:222
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JANČIČ, Zlatko, 2011, A treatise on corporate social responsibility non-communication. Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja [na spletu]. 2011. Vol. 48, no. 6, p. 1562–1572, 1710. [Dostopano 27 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-LRYDQPDX
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Cilj te razprave je premisliti vprašanje primernosti izstopajočega in v poslovnem svetu vedno bolj prisotnega (tržnega) komuniciranja o družbeni odgovornosti podjetij (DOP). Čeprav se zdi, da gre za smotrno aktivnost podjetij, se dogaja, da v mnogih kulturah deležniki tako početje razumejo kot nepotrebno bahaštvo. Konceptualni prispevek temelji na kritični primerjavi med različnimi tradicijami izstopajočega komuniciranja in nekomuniciranja o DOP. K razpravi je dodana še študija primera, ki naj dodatno pojasni 'samoumevni' pristop k DOP. Ugotavljamo, da lahko zadržanost do nepotrebnega bahaštva na tem področju izvira iz kulture, religije, zakonodaje in kot kaže naš primer tudi iz ideologije.

Ključne besede:podjetja

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Analiza učinkovitosti antiemetičnega zdravljenja bolnikov s pljučnim rakom, zdravljenih s kemoterapijo na Kliniki Golnik v letu 2017
  2. Uporabnost imunohistokemičnega določanja mutacij receptorja za epidermalni rastni faktor pri raku pljuč
  3. Retrospektivna analiza zdravljenja netuberkulozne mikobakterioze na Univerzitetni kliniki Golnik, med leti 2009 in 2015
  4. Pregled uporabe epikutanih krpičnih testov pri bolnikih s sumom na preobčutljivost za zdravila na Univerzitetni kliniki za pljučne bolezni in alergijo Golnik
  5. Vpliv starosti na učinkovitost in toksičnost zdravljenja s citostatiki pri bolnikih z drobnoceličnim pljučnim rakom v bolnišnici Golnik
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Analiza nekaterih kriterijev družbene odgovornosti v logističnih podjetjih
  2. SIST ISO 26000:2010 kot orodje za vpeljavo družbene odgovornosti v podjetje
  3. Analiza prepoznavnosti slovenskih oglaševalskih agencij med študenti
  4. Jezikovnostilistična analiza sloganov v oglaševalskih besedilih ponudnika mobilnih storitev
  5. Primerjalno pravni vidik družbene odgovornosti v javnih podjetjih

Nazaj