Podrobno

Zakaj vključevati vrstniško mediacijo v (osnovne) šole?
ID Lesar, Irena (Avtor), ID Rugelj, Darja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-IVZXY95O Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:mediacija, vrstniška mediacija, medosebni odnosi, reševanje konfliktov, vzgojni načrti, osnovne šole
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 52-68
Številčenje:Letn. 63 = 129, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-78130 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.048
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:9206601 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:3678
Število prenosov:201
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LESAR, Irena in RUGELJ, Darja, 2012, Zakaj vključevati vrstniško mediacijo v (osnovne) šole? Sodobna pedagogika [na spletu]. 2012. Vol. 63 = 129, no. 2, p. 52–68. [Dostopano 8 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-IVZXY95O
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj