izpis_h1_title_alt

Spatial organization and youth participation : case of the University of Ljubljana and Tokyo Metropolitan University
ID Uršič, Matjaž (Avtor), ID Dekker, Karien (Avtor), ID Filipovič Hrast, Maša (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-C4KN8OIR Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Modern society is occupied with the problem of decreasing civic engagement - an important civic virtue. In this context, higher educational institutions are important settings where participation can be learned and fostered. This article seeks to emphasize the importance of spatial organisation in higher education institutions in influencing youth participation. Namely, spatial organisation can foster or hinder civic virtues, such as civic participation and interpersonal trust. In an explorative case study of two universities, the University of Ljubljana and Tokyo Metropolitan University, we wish to illustrate the importance of place in stimulating participation. In our analysis of examples of spatial organisation from the two universities, we pay special attention to the following elements: physical organisation (e.g., building design, design of public spaces) and social/functional organisation (e.g., commercial facilities, recreational facilities). The result is a set of spatial maps indicating the frequency and nature of the use of (public) spaces. To conclude, we discuss spatial characteristics in the context of the increasing consumerism and privatisation of (public) spaces within universities.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:mladi, javni prostor, prostorska organizacija, Univerza v Ljubljani, Univerza v Tokiju
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Centro di ricerche scientifiche della Repubblica di Slovenia
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 433-450
Številčenje:Letn. 24, št. 3
PID:20.500.12556/RUL-77481 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.334.56:378.4(497.4+520)
ISSN pri članku:1408-5348
COBISS.SI-ID:33122141 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:865
Število prenosov:157
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Annales. anali za istrske in mediteranske študije, Series historia et sociologia
Skrajšan naslov:Ann, Ser. hist. sociol.
Založnik:Zgodovinsko društvo za južno Primorsko, Societá storica del Litorale, Zgodovinsko društvo za južno Primorsko, = Societá storica del Litorale, Zgodovinsko društvo za južno Primorsko, = Societá storica del Litorale, Znanstveno raziskovalno središče Republike Slovenije, = Centro di ricerche scientifiche della Repubblica di Slovenia, Zgodovinsko društvo za južno Primorsko, Univerza na Primorskem, Znanstvenoraziskovalno središče, Zgodovinsko društvo za južno Primorsko, = Societá storica del Litorale, Zgodovinsko društvo za južno Primorsko, = Societá storica del Litorale, Inštitut IRRIS za raziskave, razvoj in strategije družbe, kulture in okolja, = Istituto IRRIS di ricerca, sviluppo e strategie della societa, cultura e ambiente
ISSN:1408-5348
COBISS.SI-ID:71952128 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Italijanski jezik
Izvleček:
Eno ključnih vprašanj v sodobni družbi je problem zmanjševanja civilnega udejstvovanja in participacije posameznikov, še posebno med mladimi. Univerze so pomembne družbene inštitucije, v okviru katerih se lahko posamezniki učijo ter udejanjajo državljanske vrednote, med katere spada tudi participacija. V članku tako naslovimo vprašanje prostorske organizacije univerz kot pomembnega dejavnika, ki lahko vpliva na participacijo mladih. Organizacija prostora namreč lahko povečuje ali pa ovira državljanjske vrednote, kot sta participacija in zaupanje med ljudmi. V prispevku predstavljamo eksplorativno raziskavo dveh študij primerov, in sicer Univerze v Ljubljani in Univerze v Tokiju, s katerima želimo ilustrirati pomen prostora za participacijo mladih. Analizirali smo prostorsko organiziranost obeh univerz, pri čemer smo se posebej osredotočili na fizično in funkcionalno/družbeno organizacijo prostora. Rezultat so zemljevidi, ki kažejo naravo in pogostost uporabe javnih prostorov. V diskusiji se navežemo na prisotnost trendov potrošništva in privatizacije javnih prostorov v okviru univerz ter razmišljamo o njihovih posledicah za participacijo mladih.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj