izpis_h1_title_alt

Disorienting the logical : on the gestural poetics of video games
ID Egumenovska, Kristina (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-2ASHN0S5 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This paper presents an analysis of video games by focusing on the gaming process and its uniquely dynamic configuration (e.g. psychological/semiotic, aesthetic, and potentially political). It first explores the two major challenges that make a strong rationale for such a focus and then it goes on to define video games in reference to the question they formally share with calligraphic practice. Lastly, the paper considers the specific influence of manga, the Japanese comic art, on the (de)sign of video games as a way to further probe into their engaging semiotic dynamics. Formally and thematically, the analysis shows that video games are evocative of the way we engage with the world through the gestural regimes of language and imagination.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:computer games, imagination, manga, poetics
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 8-21, 186
Številčenje:Letn. 51, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-76910 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:794-028.23:159.954.2
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:32560221 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:2007
Število prenosov:262
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Članek poda analizo videoiger z vidika igralnega procesa in njegove unikatno dinamične konfiguracije (psihološko/semiotske, estetske, potencialno politične). Analiza se najprej posveti dvema glavnima izzivoma, ki se kažeta kot odločilni razlog za omenjeno osredotočenost analize, nato pa definira videoigre v razmerju do kaligrafskih praks, s katerimi si delijo isto formalno vprašanje. Nenazadnje, članek obravnava specifičen vpliv mange (japonske stripovske umetnosti) na obliko(vanost) videoiger in njihove semiotične dinamike. Formalno in tematsko analiza prikazuje, da videoigre povzemajo način, kako se spopademo s svetom skozi gestualni režim jezika in imaginacije.

Ključne besede:videoigre, domišljija, jezik, manga, poetika

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj