Podrobno

Odnos staršev do učenja angleščine v prvem obdobju osnovnega šolanja : magistrsko delo
ID Rakovec, Lucija (Avtor), ID Pižorn, Karmen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jerman, Janez (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-VRW4WPRG Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:dance, didaktična metoda, glasbena vzgoja, music education, osnovna šola, ples, primary school, teaching method
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[L. Rakovec]
Leto izida:2009
Št. strani:XVI, 198, 86 str.
PID:20.500.12556/RUL-76665 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.32.016:811.111(043.2)
COBISS.SI-ID:8099401 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:3320
Število prenosov:338
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RAKOVEC, Lucija, 2009, Odnos staršev do učenja angleščine v prvem obdobju osnovnega šolanja : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. L. Rakovec. [Dostopano 5 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-VRW4WPRG
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vpliv pesmi na učenje in pomnjenje besedišča pri učenju angleščine v prvem razredu osnovne šole
  2. Vključevanje matematičnih vsebin v pouk angleščine v prvem razredu po metodi CLIL
  3. Kompetentnost učiteljev za poučevanje angleščine v prvem triletju osnovne šole
  4. Poučevanje slovnice pri pouku angleščine v četrtem in petem razredu osnovne šole
  5. Doseganje standardov znanja pri družboslovnih temah v prvem razredu osnovne šole
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Medpredmetno povezovanje s primeri v prvem razredu osnovne šole
  2. Ustvarjalni gib v 1. razredu osnovne šole
  3. Matematične dejavnosti po metodi montessori v prvem razredu osnovne šole
  4. Bralna značka v prvem razredu osnovne šole
  5. Zmožnejši bralci in pisci besedil v prvem razredu osnovne šole

Nazaj