izpis_h1_title_alt

Vox populi or vox media? : opinion polls and the Swedish media, 1998-2006
ID Strömbäck, Jesper (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.javnost-thepublic.org/issue/2009/3/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
While the histories of opinion polling and the news media have been closely intertwined ever since the invention of polling, the question as to whether the media's reporting on opinion polls should be considered as detrimental or beneficial from a democratic perspective is still open and contested. The purpose of this paper is thus to investigate the publication of opinion polls in the Swedish media during the last three election campaigns, with a focus on how the media used opinion polls and whether or not the media, at the end of the day, mainly used opinion polls to give voice to the people - or to the media and the journalists themselves. Among other things, the results suggest that more often than not, polls serve as vox media rather than vox populi.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2009
Št. strani:Str. 55-70
Številčenje:Vol. 16, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-76389 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:32.019.52(485)
ISSN pri članku:1318-3222
COBISS.SI-ID:29034077 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:474
Število prenosov:62
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Javnost = The public
Skrajšan naslov:Javnost
Založnik:Taylor & Francis, European Institute for Communication and Culture
ISSN:1318-3222
COBISS.SI-ID:40119808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vox populi ali vox media? Mnenjske poizvedbe in švedski mediji, 1998-2006
Izvleček:
Zgodovini mnenjskih poizvedb in medijev se tesno prepletata vse od začetkov poizvedb, vendar na vprašanje, ali je medijsko poročanje o poizvedbah koristno ali škodljivo za demokracijo, še ni jasnega odgovora. Članek obravnava objavo mnenjskih poizvedb v švedskih medijih v času zadnjih treh volilnih kampanj s poudarkom na načinu uporabe poizvedb in na vprašanju, ali so mediji uporabljali mnenjske poizvedbe predvsem za to, da so dali glas ljudstvu ali samim sebi. Rezultati analize med drugim kažejo, da so mnenjske poizvedbe pogosteje vox media kot vox populi.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj