izpis_h1_title_alt

The new media in the 2008 U. S. presidential campaign : the New York Times watches its back
ID Schudson, Michael (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-UKEXQFFL Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Branje New York Timesovega poročanja o predsedniški kampanji 2008 razkriva, da je najvplivnejši ameriški časopis veliko pozornost namenjal vlogi novih medijev (in nekaterih starih medijev - televizije, kabelske televizije in televizijskega oglaševanja) v kampanji. Kot neke vrste bralčeva kronika Timesovega poročanja članek razkriva, da novice poudarjajo novo intenzivnost, vseprisotnost in nekakšen anarhizem v novih komunikacijskih medijih, ki s tem omogočajo državljanom z malo povezave s kandidatom ali centri strankarske moči, da vsaj za kratek čas zaznajo razvpito nacionalnost v političnih novicah.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2009
Št. strani:Str. 73-86
Številčenje:Vol. 16, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-76208 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.774:324(73)"2008"
ISSN pri članku:1318-3222
COBISS.SI-ID:28345693 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:437
Število prenosov:55
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Javnost = The public
Skrajšan naslov:Javnost
Založnik:Taylor & Francis, European Institute for Communication and Culture
ISSN:1318-3222
COBISS.SI-ID:40119808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Novi mediji v ameriški predsedniški kampanji 2008
Izvleček:
A reading of New York Times' coverage of the 2008 presidential campaign demonstrates that America's most influential newspaper paid a great deal of attention to the role of new media (and some old media - television, cable television, television advertising) in the campaign. As a kind of reader's diary chronicling the Times' account, this article finds that the news coverage emphasised a new intensity, a remarkable ubiquity, and a note of anarchism in the new communication media, enabling citizens with little connection to candidate or party power centres to at least briefly gain national notoriety in political news.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj