izpis_h1_title_alt

The public or parties in the media? : a study of public, party and media issue agendas in five Danish election campaigns
ID Hopmann, David Nicolas (Avtor), ID Elmelund-Præstekær, Christian (Avtor), ID Albæk, Erik (Avtor), ID Vreese, Claes Holger de (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.javnost-thepublic.org/issue/2009/3/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
As the media plays a central role in the way modern democracies function, it is important to study whether the media engages in a top-down or a bottom-up mode of covering election news. The article studies whether the media agenda is congruent with the parties' and the public's agenda by analysing the three agendas in five national Danish election campaigns. Theoretically, increased professionalisation of politicians' efforts to influence media coverage suggests convergence between the media and the party agendas, while increased commercialisation of the media suggests convergence between the media and the public agendas. However, since both the professionalisation of the parties andthe commercialisation of the media are ongoing processes, convergence between all three agendas may be expected. Results show that the media agenda is slightly more similar to the agenda of the parties, but in general the media seems to be rather good at balancing their obligations to represent the issues of the elite on the one hand and to give voice to public concerns on the other. During the past two decades no convergence between the agendas is found, i.e. the interaction of the three different agendas is rather stable.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2009
Št. strani:Str. 71-84
Številčenje:Vol. 16, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-75998 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77:324(489)
ISSN pri članku:1318-3222
COBISS.SI-ID:29034333 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:402
Število prenosov:66
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Javnost = The public
Skrajšan naslov:Javnost
Založnik:Taylor & Francis, European Institute for Communication and Culture
ISSN:1318-3222
COBISS.SI-ID:40119808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Javnost ali stranke v medijih? Študija javnih, strankarskih in medijskih agend v petih danskih volilnih kampanjah
Izvleček:
Ko mediji igrajo središčno vlogo v delovanju moderne demokracije, je pomembno,kakšen pristop k volilnim novicam uporabljajo - od zgoraj navzdol ali od spodaj navzgor. Z analizo petih danskih volilnih kampanj članek proučuje, ali je medijska agenda (bolj) skladna z agendo javnosti ali agendo politike. Vse večja profesionalizacija vpliva politikov na medije naj bi v teoriji povečevala skladnost medijske in strankarske agende, komercializacija pa naj bi povečevala skladnost medijske agende z agendami javnosti. Ker profesionalizacija politike in komercializacija medijev potekata hkrati, bi lahko pričakovali skladnost med vsemi tremi agendami. Rezultati analize kažejo, da je medijska agenda nekoliko bolj podobna strankarskim agendam, vendar je videti, da mediji dobro usklajujejo svoje obveznosti predstavljanja strankarskih agend in glasu ljudstva. V zadnjih dveh desetletjih ni opaziti povečevanja skladnosti med tremi agendami; interakcija med njimi ostaja stabilna.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj