izpis_h1_title_alt

Media tactics and taste: organising the southern labour movement at Highlander Folk School, 1938-1946
ID Durham, Frank (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-R2FHQN7J Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V letih 1938-1946 socialistična fakulteta Highlander Folk School spodbujala oblikovanje kolektivne identitete med sindikalnimi delavci in vodji, tako da so jih učili pisati avtobiografske eseje. Članke obravnava vlogo vzgoje za medije na tej šoli za delavsko gibanja, ki se je začelo razvijati na ameriške Jugu pred začetkom druge svetovne vojne. Na temelju arhivskega gradiva proučuje razloge, da so bili medosebni stiki v delavskem gledališču in glasbenih predstavah učinkovitejši kot novinarstvo v organiziranju delavskih študentov. V okviru teorij o družbenih gibanjih, ki obravnavajo razloge, zaradi katerih udeleženci v družbenih gibanjih delujejo, kot delujejo, avtor dokazuje, da so ameriški delavski aktivisti delovali na temelju svoje predhodne izkušnje in čustvene navezanosti na take kontekste.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2005
Št. strani:Str. 33-48
Številčenje:Vol. 12, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-75937 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:070
ISSN pri članku:1318-3222
COBISS.SI-ID:24233821 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:397
Število prenosov:81
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Javnost = The public
Skrajšan naslov:Javnost
Založnik:Taylor & Francis, European Institute for Communication and Culture
ISSN:1318-3222
COBISS.SI-ID:40119808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Medijska taktika in okus: organiziranje delavskega gibanja na highlander folk school, 1938-1946
Izvleček:
Between 1938-1946, the Highlander Folk School's socialist faculty fostered a collective identity formation process among union workers and officials by teaching these students to write autobiographical statements of purpose, dramatics, music, and journalism. This historical essay considers the role of media education at Highlander in the labor movement that emerged in the American South just prior to World War II. Based on archival materials, it asks why the interpersonal media of labor theater and music were more popular and effective as organizing tactics among the labor students at Highlander than the mass medium of journalism. Within a discussion of social movement theories that considers how and why social movement participants act as they do, the argument presented here suggests that American labor movement activists acted on the basis of their prior experiences and affective connections to those contexts.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj