izpis_h1_title_alt

The post-WTO restructuring of the Chinese media industries and the consequences of capitalisation
ID Hu, Zhengrong (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-R87A9YYP Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This article examines the forces that have led to the recent restructuring of the Chinese media system. It demonstrates that the current developing situation is the result of the interplay of complex forces. On the one hand, there are conflicts between different levels of the political apparatus, while this apparatus as a whole has a thousand links with economic power, but also a quite different dynamic. At the same time, there is a strong desire to construct large Chinese media conglomerates that can resist the likely incursions of transnational media corporations in order to ensure that local economic and political power remains intact. The outcomes of the interplay of these different pressures is far from clear at the moment and it is unlikely that the pace of change will be sufficiently rapid as to allow a quick resolution to the complex problems that have arisen. It is, however, generally the case that, over the last two decades, the power of the market has been increasing relative to the old political imperatives: this process maybe termed the "capitalisation" of the Chinese media. These two forces, however, should not be seen as mutually exclusive. Rather, then exist today in a strained but mutually legitimating relationship, and it is likely that the future development of media will result in a deepening of this alliance, to the exclusion of marginal voices and the increased hegemony of both political power and capital power.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:tržni mehanizmi, market mechanism
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2003
Št. strani:Str. 19-36
Številčenje:Vol. 10, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-75936 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3/.4
ISSN pri članku:1318-3222
COBISS.SI-ID:22624093 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:923
Število prenosov:300
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Javnost
Skrajšan naslov:Javnost
Založnik:Taylor&Francis
ISSN:1318-3222
COBISS.SI-ID:40119808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Posledice prestrukturiranja kitajskih medijev po vstopu v WTO
Izvleček:
Članek obravnava silnice, ki so vodile k sedanjemu prestrukturiranju kitajskega medijskega sistema. To je na eni strani posledica nasprotij med različnimi ravnmi politične oblasti, ki je tesno povezana z ekonomsko močjo, hkrati pa ima povsem drugačno dinamiko. Po drugi strani pa obstajajo močne težnje po oblikovanju velikih kitajskih medijskih konglomeratov, ki bi kljubovali transnacionalnim medijskim korporacijam in zagotavljali, da bi ostali domači politična in gospodarska oblast nedotaknjeni. Izid delovanja teh nasprotnih teženj je negotov. Nasploh se je v zadnjih dveh desetletjih moč trga povečevala v primerjavi s političnimi imperativi, kar bi lahko označili za "kapitalizacijo" kitajskih medijev. Obeh vrst teženj pa ne moremo obravnavati kot medsebojno izključnih: med njima obstajajo napetosti, a se hkrati vzajemno legitimirata, zato je verjetno, da se bo v nadaljnjem razvoju medijev to zavezništvo še poglabljalo, kar bo imelo za posledico izključevanje marginalnih glasov in hegemonijo moči politike in kapitala.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj