izpis_h1_title_alt

2002 - digital television in the United Kindom
ID Collins, Richard (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-OSE1JRG9 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Avtor obravnava obseg prodora digitalne v Veliko Britanijo, ki naj bi predstavljala vodilni televizijski trg v Evropi. Ugotavlja, da digitalizacijo televizije spodbujata dva pomembna cilja, ki si jih postavila vlada: učinkovita uporaba radijskega spektra in spodbujanje povezanosti online. Empirične raziskave razkrivajo precejšen zaostanek pri doseganju digitalnega preklopa leta 2010, kar si je za cilj postavila vlada. Avtor obravnava tudi vlogo BBC, ki je ključni vladni instrument pri uresničevanju politike digitalizacije, in ugotavlja, da uvajanje digitalnih storitev na BBC vodi v zmanjševanje konkurence in raznovrstnosti. Ugotovitev podpirajo tudi pogovori z vodji konkurenčnih digitalnih kanalov. Zaključni del članka obravnava možne učinke, ki jih bo imel vladni predlog komunikacijske zakona (Draft Communications Bill) iz leta 2002 na trg digitalne televizije in posebej na BBC.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Great Britain
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2002
Št. strani:Str. 5-18
Številčenje:Letn. 9, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-75793 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3/.4
ISSN pri članku:1318-3222
COBISS.SI-ID:21739357 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:1668
Število prenosov:95
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Javnost
Skrajšan naslov:Javnost
Založnik:Taylor&Francis
ISSN:1318-3222
COBISS.SI-ID:40119808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:2002 - digitalna televizija v Veliki Britaniji
Izvleček:
The author describes the extent to which digital television has penetrated the UK, claimed to be Europe's leading digital television market. He argues that digitalisation of television is driven by two high level Government objectives, efficiency in radio spectrum use and promotion of online connectivity. Reference to survey research suggests considerable delay in achieving the Government's target of digital switchover by 2010. The author considers the role of the BBC, the Government's principal instrument for achieving its digital policies, and argues that there is evidence to suggest the effect of the BBC's digital services is to reduce competition and diversity. This argument is supported by data drawn from interviews with executives of competing digital channels. The author concludes by considering the likely effect of the Government's Draft Communications Bill 2002 on the digital television market and the BBC in particular.

Ključne besede:Velika Britanija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj