izpis_h1_title_alt

Being digital : the dissapointing digital broadcast policy in the US
ID Strover, Sharon (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-OROOIYFX Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Politika digitalne radiodifuzije ZDA ni uspela ustvariti spodbud, tržne strukture ali porabniški interes, ki bi omogočil digitalizacijo radiodifuzne industrije. Kljub zgodnjim napovedim interaktivnosti, ki naj bi jo omogočila digitalna radiodifuzija, je sedaj videti digitalna televizija omejena na storitve, ki zahtevajo dodatne porabniške transakcije. Sprejeti tehnični standardi ne ponujajo varnosti proizvajalcem sprejemnikov in televizijskim postajam, cene digitalnih televizijskih sprejemnikov so previsoke za potrošnike, vrhunska tehnologija je nedovršena in potrošniki ne vedo veliko o digitalnih sistemih. Ker kabelska televizija dosega sedemdeset odstotkov prebivalstva, je prenos digitalnega signala preko kabla odločilen, doslej pa politika ZDA ni dala takega pooblastila. Kabelski operaterji pa so razvili svoje lastne digitalne storitve in dodali ponudbi številne dodatne programe, ki predvsem ponujajo "video na zahtevo".

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:politics, broadcasting
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2002
Št. strani:Str. 83-91
Številčenje:Vol. 9, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-75782 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3/.4
ISSN pri članku:1318-3222
COBISS.SI-ID:21743197 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:922
Število prenosov:181
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Javnost
Skrajšan naslov:Javnost
Založnik:Taylor&Francis
ISSN:1318-3222
COBISS.SI-ID:40119808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Digital broadcasting policy in the US has been ineffective in creating incentives, a market structure, or consumer interest sufficient to enable the broadcast industry to transition to digital signals. In spite of the early promises of interactivity that digital broadcasting appeared to offer, digitaltelevision now appears to be condensed into services emphasising further consumer transactions. The technical standards adopted for it providedlittle certainty to wary manufacturers and broadcasters, digital television prices have been too high for consumers to purchase sets, set top box technology is unsettled, and consumers do not know very much about digitalsystems. Moreover, since cable television distributes broadcast fare to70% of the population, that industry's carriage of digital broadcast signalsis crucial, and to date, US policy has not mandated that carriage. In the meantime, cable operators have developed their own digital services to addnumerous additional channels, most of which offer video-on-demand programming.

Ključne besede:politika, radiodifuzija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj