izpis_h1_title_alt

Critical media research, globalisation theory and commercialisation
ID Ampuja, Marko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-LBI5CXML Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
In this article, I will look at the status of critical research in contemporary analyses of the media. This kind of assessment should only be done keeping Fredric Jamesonís famous injunction in mind: always historicize! Critical communication scholarship is a historically evolving field of research which has, since its inception, responded to key social and theoretical developments, of which globalisation is the most significant recent example. After a brief historical overview of critical media research, I will concentrate in a more detailed way on the question of how critical perspectives relate to contemporary discussions of the media and globalisation(which are mutually constitutive). I will present several accounts of the relationship between media and globalisation and offer an analysis and criticism of these. The critical starting point for this essay isthe fact that during the last couple of decades communication research and the development of media have largely followed their own separate paths. At a time when the media has become more and more commercialized throughout the world, the field of media studies has neglected critical economic considerations of the media. Therefore, the ire-introductionî of critical economical considerations of the media is a necessity. I conclude the paper bybriefly examining the question of how critical media theory should position itself in light of the changes that the current wave of media commercialization and globalisation have brought about.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2004
Št. strani:Str. 59-76
Številčenje:Vol. 11, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-75480 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:3
ISSN pri članku:1318-3222
COBISS.SI-ID:23803741 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:513
Število prenosov:110
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Javnost = The public
Skrajšan naslov:Javnost
Založnik:Taylor & Francis, European Institute for Communication and Culture
ISSN:1318-3222
COBISS.SI-ID:40119808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Kritično raziskovanje medijev, teorija globalizacije in komercializacija
Izvleček:
Avtor obravnava položaj kritičnega raziskovanja v sodobnih analizah medijev. Pri tem upošteva zahtevo Fredrica Jamesona, "Always historicize!" Kritično raziskovanje komuniciranja je od vsega začetka dajalo odgovore na ključne družbene in teoretske spremembe, med katerimi je globalizacija najpomembnejši najnovejši primer. Po kratkem zgodovinskem prikazu kritičnega raziskovanja medijev se avtor osredotoča na vprašanje, kako se kritične perspektive lotevajo sodobnih razprav o vzajemno konstitutivnih medijih in globalizaciji. Kritično izhodišče razprave je dejstvo, da sta v zadnjih desetletjih raziskovanje komuniciranja in razvoj medijev hodila vsak svojo pot. V času, ko mediji postajajo vse bolj komercializirani po vsem svetu, je raziskovanje medijev zanemarjalo kritično ekonomsko obravnavo medijev. Vnovična vpeljava kritično-ekonomskega razmišljanja je torej nujnost. Članek se zaključuje z obravnavo vprašanja, kako se mora kritična teorija medijev postaviti v luči sprememb, ki jih prinaša novi val medijske komercializacije in globalizacije.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj