izpis_h1_title_alt

Advertising, democracy and censorship
ID Craig, Robert L. (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-F9RLNLG7 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek utemeljuje nadzor komercialnega in političnega oglaševanja v ZDA in povratek novinarstva kot javne službe, ki podpira demokratična načela komuniciranja. Na temelju številnih preteklih raziskav avtor proučuje vpliv poslovne kulture na tradicionalno vlogo medijev, pričakovanja glede novinarstva ter na pravico državljanov do informacije o različnih idejah v duhu demokratičnega obstoja.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2004
Št. strani:Str. 49-64
Številčenje:Vol. 11, no. 2
PID:20.500.12556/RUL-75059 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3/.4
ISSN pri članku:1318-3222
COBISS.SI-ID:23327069 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:459
Število prenosov:128
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Javnost = The public
Skrajšan naslov:Javnost
Založnik:Taylor & Francis, European Institute for Communication and Culture
ISSN:1318-3222
COBISS.SI-ID:40119808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Oglaševanje, demokracija in cenzura
Izvleček:
The article develops an argument for the control of commercial and political advertising in the United States and a return to a journalism of public service and in support of democratic principles of communication. Based on a number of previous studies, the author describes and analyzes the impact of a business culture on the traditional role of the media, the expectations of journalism, and the rights of citizen to be informed by a range of ideas and in the spirit of a democratic existence.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj