izpis_h1_title_alt

Beyond propaganda, aestheticism and commercialism : the coming of age of documentary photography in China
ID Wu, Jing (Avtor), ID Guoqiang, Yun (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.javnost-thepublic.org/issue/2007/3/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The paper traces the development of documentary photography in modern China through case studies of photographers and their work in different periods of history. It argues that technological potential, social conditions and cultural values work together to enable and condition the development of specific styles of photography. The coming of age of documentary photography as an independent way of observing society and intervening in social change inChina is the result of overcoming three institutional influences of art: propaganda, aestheticism and commercialism. The future development of this artform depends on its continued negotiation with these three institutional forces and its ability to remain relevant to social processes.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2007
Št. strani:Str. 31-48
Številčenje:Vol. 14, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-74791 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77:77
ISSN pri članku:1318-3222
COBISS.SI-ID:26706269 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:889
Število prenosov:169
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Javnost = The public
Skrajšan naslov:Javnost
Založnik:Taylor & Francis, European Institute for Communication and Culture
ISSN:1318-3222
COBISS.SI-ID:40119808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Članek predstavlja razvoj dokumentarne fotografije v sodobni Kitajski s študijami fotografov in njihovega dela v različnih časovnih obdobjih. Dokazuje, da tehnološke možnosti, družbene okoliščine in kulturne vrednote skupaj omogočajo in pogojujejo razvoj specifičnih stilov. Obdobje dokumentarne fotografije kot neodvisnega pogleda na družbo in poseganja v kitajske družbene spremembe je rezultat preseganja treh institucionalnih vplivov na umetnost: propagande, estetitzacije in komercializma. Prihodnji razvoj te oblike umetnosti je odvisen od nadaljnjega premagovanja teh treh institucionalnih sil in njene zmožnosti, da ostane relevantna za družbene procese.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj