Podrobno

Marko Milosavljevič: Novinarska zgodba. Ljubljana: založba FDV, zbirka Media, 2003
ID Laban, Vesna (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dr/dr48Laban.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2005
Št. strani:Str. 245-246
Številčenje:Letn. 21, št. 48
PID:20.500.12556/RUL-7479 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:070
ISSN pri članku:0352-3608
COBISS.SI-ID:24046429 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1937
Število prenosov:152
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LABAN, Vesna, 2005, Marko Milosavljevič: Novinarska zgodba. Ljubljana: založba FDV, zbirka Media, 2003. Družboslovne razprave [na spletu]. 2005. Vol. 21, no. 48, p. 245–246. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dr/dr48Laban.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Družboslovne razprave
Skrajšan naslov:Družbosl. razpr.
Založnik:Slovensko sociološko društvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0352-3608
COBISS.SI-ID:7530242 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Samo vključevanje v sodobno umetnost lahko vzgoji aktivnega državljana
  2. Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2015
  3. Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij
  4. Posvetovanje Podpora psihologa učiteljem in vzgojiteljem pri delu z nadarjenimi, 25. 1. 2013, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani
  5. The pedagogical value of the art museum's interpretive framework
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. THE SATISFACTION OF ADMINISTRATIVE STAFF WITH TRAINING PROGRAMS AT THE FACULTY OF EDUCATION, UNIVERSITY OF LJUBLJANA
  2. Professional Burnout of Museum Educators
  3. Conceptual design of children's museum in Maribor
  4. The function of museum pedagogy in the development of artistic appreciation

Nazaj