izpis_h1_title_alt

Hybrid roles, converging knowledge needs for graduates' careers? : an insight into academic and administrational perspectives
Pavlin, Samo (Avtor), Deželan, Tomaž (Avtor), Teichler, Ulrich (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-ALRAWCCC Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
In the paper we first present relevant discourse about higher education, the labour market and graduates' 'employability'. Second, we discuss general changes in the work of academics and administrators, and problematize the characteristics and particularities of their hybridization. Building on this, we generate a holistic conceptual and research model that questions how the external 'employability' societal and policy drivers are related to a wide range of work in academia (e.g. curricular developments, management and reaccreditations, university-business cooperation, public relations, career success evidence, etc.). Finally, we map and identify these areas further and explore differences and similarities among academic, administrational and hybrid jobs. The analysis is based on mixed methods research - an open-ended survey on the profiles of 234 higher education institutions from 20, mainly European, countries, and on 37 expert interviews. The results indicate differences in the priorities of individuals playing different roles within higher education institutions. Contrary to the administrators, who favoured more practically-oriented topics related to training and career-related issues, and the persons in hybrid roles - often called higher education professionals or similarly - who favoured accreditation, quality assurance and higher education management issues, the academics appear to have the most balanced portfolio of priorities, as will be shown below. Moreover, we can identify the omnipresent urgency to be responsive to labour market needs, the increasing adjustment of academic work to bureaucratically infused assessment as well as the ostensible polarization between research and teaching.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:diplomanti
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2014
Št. strani:str. 383-396
Številčenje:Letn. 24, št. 3
UDK:378.01:331.5.021(4)
ISSN pri članku:1408-5348
COBISS.SI-ID:33121117 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:286
Število prenosov:86
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Annales
Skrajšan naslov:Ann, Ser. hist. sociol.
Založnik:Zgodovinsko društvo za južno Primorsko, Znanstveno raziskovalno središče Republike Slovenije, Societá storica del Litorale, Centro di ricerche scientifiche della Repubblica di Slovenia, Science and Research Centre of the Republic of Slovenia
ISSN:1408-5348
COBISS.SI-ID:71952128 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Italijanski jezik
Izvleček:
V članku najprej predstavljamo relevantni diskurz o visokem šolstvu, trgu dela in zaposljivosti diplomantov. Nadalje razpravljamo o splošnih spremembah v delu akademikov in administratorjev ter problematiziramo značilnosti in posebnosti hibridizacije njihovega dela. Na tej podlagi gradimo celosten konceptualni in raziskovalni model, ki prevprašuje, kako zunanji družbeni in javnopolitični pritiski po zaposljivosti vplivajo na razpon del znotraj akademske sfere. Naposled tudi identificiramo in podrobneje raziščemo podrobnosti in razlike v delu akademikov, administratorjev ter njihovih hibridov. Analiza je osnovana na večmetodskem pristopu - odprtem anketnem vprašalniku o profilih 234 visokošolskih ustanov iz 20 evropskih držav ter na 37 intervjujih s strokovnjaki. Rezultati kažejo razlike med prioritetami različnih nosilcev vlog znotraj visokega šolstva. V nasprotju z administratorji, ki preferirajo bolj praktično orientirane tematike, ki so povezane z usposabljanjem in karierami diplomantov, ter hibridnimi vlogami, ki preferirajo akreditacije, zagotavljanje kakovosti in z menedžmentom povezane ravni v visokem šolstvu, akademski delavci kažejo najbolj uravnotežene portfelje prioritet. Še več, identificirali smo vsepovsod prisotno nujo po odzivnosti potrebam s področja trga dela, vse intenzivnejše prilagajanje akademskega dela birokratiziranim postopkom ocenjevanja ter vidno polarizacijo med raziskovanjem ter poučevanjem.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj