Podrobno

Pedološke značilnosti na izbranih vinogradniških območjih v občini Mokronog-Trebelno : zaključna seminarska naloga
ID Zore, Anita (Avtor), ID Repe, Blaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,54 MB)
MD5: E015B99E2095D5629C6C3C3C4618A1C9
PID: 20.500.12556/rul/918cddb3-df22-4d7e-bcb4-10fedd33ddfc

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zaključne seminarske naloge, geografske diplome, Slovenija, Mokronog, Trebelno, pedogeografija, tipi prsti, vinogradništvo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Zore]
Leto izida:2015
Št. strani:38 str.
PID:20.500.12556/RUL-73747 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:631.44(497.434)
COBISS.SI-ID:58401634 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.12.2015
Število ogledov:2805
Število prenosov:359
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZORE, Anita, 2015, Pedološke značilnosti na izbranih vinogradniških območjih v občini Mokronog-Trebelno : zaključna seminarska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A. Zore. [Dostopano 19 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73747
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, pedogeography, soil types, vine-growing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izvedba eksperimentov pri pouku fizike z uporabo aplikacije Phyphox
  2. Izdelki tehniškega praktikuma in ocenjevalna pismenost učiteljev
  3. Razvijanje besedišča v angleščini pri učencih prvega razreda osnovne šole
  4. Gospodinjska pismenost slovenskih osnovnošolcev
  5. Razumevanje in odnos učencev osnovne šole do tehnike in tehnologije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vključevanje kreativnih STEM robotov v pouk književnosti
  2. Pogled slovenskih in hrvaških učiteljev ter vzgojiteljev na devetletno osnovno šolo
  3. Poučevanje angleščine kot tujega jezika na razredni stopnji v Sloveniji in na Hrvaškem
  4. Razvoj ročnih spretnosti skozi izdelavo praktičnih izdelkov iz tekstila v šolah z različnimi pedagoškimi pristopi
  5. Uporaba IKT na razredni stopnji v Sloveniji in na Hrvaškem pred pandemijo in po njej

Nazaj