Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Evropski vzgojno-izobraževalni sistemi : diplomsko delo
ID
Tomšič, Simona
(
Avtor
),
ID
Židan, Alojzija
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Tomsic-Simona.PDF
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[S. Tomšič]
Leto izida:
2005
Št. strani:
77 f.
PID:
20.500.12556/RUL-7352
UDK:
37(4/.9)(497.4)(043)
COBISS.SI-ID:
23842397
Datum objave v RUL:
11.07.2014
Število ogledov:
1860
Število prenosov:
125
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TOMŠIČ, Simona, 2005,
Evropski vzgojno-izobraževalni sistemi : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : S. Tomšič. [Dostopano 4 julij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Tomsic-Simona.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Hospital and community pharmacists' perceptions of which competences are important for their practice
The second round of the PHAR-QA survey of competences for pharmacy practice
The production of a framework of competences for pharmacy practice in the European Union
The PHAR-QA project
Pharmacy practice and education in Slovenia
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
A study of rheological and molecular weight properties of recycled polysaccharides used as thickeners in textile printing
Importance of international networking in academic family medicine
Študij razpokljivosti v hladnem v večvarkovnem varu, grajenem s postopkom varjenja pod praškom
The educational challenges of e-representing the international classification of nursing practice
Using movies to teach professionalism to medical students
Nazaj