Podrobno

Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
ID Magajna, Lidija (Avtor), ID Kavkler, Marija (Avtor), ID Košak Babuder, Milena (Avtor), ID Zupančič Danko, Alenka (Avtor), ID Seršen Fras, Alenka (Avtor), ID Rošer, Andreja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (106,81 KB)
MD5: BEEC252206069DB7D3DA133D1EDB7887
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3008 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Kot otroke s primanjkljaji na posameznih področjih učenja usmerjamo otroke s težjo obliko specifičnih učnih težav, pri katerih se zaradi znanih ali neznanih motenj ali razlik v delovanju centralnega živčnega sistema kljub povprečnim ali nadpovprečnim intelektualnim sposobnostim pojavljajo izrazite težave pri branju, pisanju, pravopisu in/ali računanju. Pojavljajo se tudi zaostanki v razvoju in/ali motnje pozornosti, pomnjenja, mišljenja, koordinacije, komunikacije, socialnih sposobnosti in/ali emocionalnega dozorevanja. Primanjkljaji vplivajo na kognitivno predelovanje besednih in nebesednih informacij, ovirajo usvajanje in avtomatizacijo šolskih veščin ter vse življenje vplivajo na učenje in vedenje. So notranje narave in niso primarno pogojeni z neustreznim poučevanjem in drugimi okoljskimi dejavniki, vidnimi, slušnimi ali motoričnimi okvarami, nevrološkimi motnjami in motnjami v duševnem razvoju ter vedenjskimi in čustvenimi težavami ali motnjami, čeprav se lahko pojavljajo skupaj z njimi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:primanjkljaji, učne težave, otrok
Tipologija:1.17 - Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 23-31
PID:20.500.12556/RUL-73436 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376
COBISS.SI-ID:10682953 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.11.2015
Število ogledov:3790
Število prenosov:377
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MAGAJNA, Lidija, KAVKLER, Marija, KOŠAK BABUDER, Milena, ZUPANČIČ DANKO, Alenka, SERŠEN FRAS, Alenka in ROŠER, Andreja, 2015, Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja. V : [na spletu]. p. 23–31. P. 23–31. [Dostopano 3 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73436
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Analysis of electric energy production in a small hydro power plant
  2. Electric energy for cryptocurrency mining
  3. Supply of electric energy from renewable sources in a region
  4. Forecasting of Electric Energy Production from Solar Power Plants
  5. Analysis of potential hydro power plant on river Mura
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Pozitivni in negativni vidiki inkluzivnega izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  3. Ocenjevanje znanja angleščine dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v srednji poklicni šoli
  4. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)

Nazaj