Podrobno

Karakterizacija izločevalno utrjevalnega jekla UTOPNiCu : diplomsko delo
ID Lečnik, Miha (Avtor), ID Markoli, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,28 MB)
MD5: 0CE6EFE27EF36D940B9728D98453D754
PID: 20.500.12556/rul/3b66d646-79bb-41b3-ab4b-a59b15db9b04

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:UTOPNiCu, izločevalno utrjevanje, mehanske lastnosti, izločki
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Lečnik]
Leto izida:2015
Št. strani:VI, 34 f.
PID:20.500.12556/RUL-73340 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:669.1
COBISS.SI-ID:1560159 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.11.2015
Število ogledov:24699
Število prenosov:646
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LEČNIK, Miha, 2015, Karakterizacija izločevalno utrjevalnega jekla UTOPNiCu : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Lečnik. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73340
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:steel UTOPNiCu, precipitation hardening, mechanical properties, precipitates

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Application of canine therapy in occupational therapy treatment of children with autism spectrum disorder
  2. Occupational therapy for adolescents with autism spectrum disorder
  3. Experiencing the development of adolescents with autism spectrum disorder
  4. Motivation of kids with autism spectrum disorder for climbing activities
  5. ǂThe ǂlink between praxis and play in children with autism spectrum disorder
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pomen glasbe za otroke z motnjo avtističnega spektra
  2. Vpliv terapevtskega jahanja na otroke z motnjo avtističnega spektra
  3. Odzivi otroka z motnjo avtističnega spektra na glasbene spodbude
  4. Učenje igranja klavirja predšolskega otroka z motnjo avtističnega spektra
  5. Pomen igre in učenje igranja otroka z motnjo avtističnega spektra v predšolskem obdobju

Nazaj