Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Vključevanje inštrumenta cajon v glasbene dejavnosti v predšolskem obdobju
ID
Golob, Melita
(
Avtor
),
ID
Sicherl Kafol, Barbara
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3181/
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(577,30 KB)
MD5: 9FC2405578982567EEBD411CDA4BA98B
Galerija slik
Izvleček
Diplomsko delo obravnava vključevanje inštrumenta cajon v glasbene dejavnosti v predšolskem obdobju. Uvodoma je predstavljena zgodovina inštrumenta, njegove zvočne značilnosti in uporaba. V nadaljevanju so predstavljeni glasbeni elementi, ki jih uresničujemo pri glasbenih dejavnostih. To so ton, ritem, melodija, dinamika, tempo, zvočna barva in harmonija. V teoretičnem delu predstavljam didaktične podlage glasbene vzgoje v predšolskem obdobju. V tem okviru predstavljam tudi glasbeno pravljico, ki povezuje glasbene dejavnosti izvajanja, ustvarjanja in poslušanja. V empiričnem delu raziskave sem ugotavljala, kakšni so učinki uporabe cajona na razvoj ritmičnega posluha otrok ter katere prednosti in pomanjkljivosti metodičnih pristopov se kažejo ob uporabi cajona pri glasbeni vzgoji. Zanimalo me je tudi, pri katerih glasbenih dejavnostih bodo otroci pokazali največ interesa za igranje na cajon. V raziskavi je sodelovalo 6 otrok iz Vrtca Ciciban iz starostne skupine pet- in šestletnih otrok. Za raziskavo sem uporabila študijo primera. Pri raziskavi sem se posluževala različnih postopkov, tj. opazovanje z udeležbo, dnevniški zapis, nestrukturirani razgovori. Podatki pa so bili pridobljeni s tehniko opazovanja z udeležbo. Rezultati so pokazali, da so otroci z dejavnostmi vključevanja inštrumenta cajon napredovali v razvoju ritmičnega posluha.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
glasbena vzgoja
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/RUL-73125
COBISS.SI-ID:
10757449
Datum objave v RUL:
20.10.2015
Število ogledov:
2152
Število prenosov:
155
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GOLOB, Melita, 2015,
Vključevanje inštrumenta cajon v glasbene dejavnosti v predšolskem obdobju
[na spletu]. 2015. [Dostopano 29 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73125
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Naslov:
The integration of cajon into musical activities in the preschool period
Izvleček:
The thesis deals with including cajon in musical activities. The introductory part presents the history of the instrument, its acoustic properties and use. It also provides insight into musical elements that are put into practice during musical activities. They include pitch, rhythm, melody, dynamics, tempo, timbre and harmony. The theoretical part of the thesis touches on didactic basics of music education in the preschool period. In this respect, it presents the fairy-tale with music, which links musical activities, such as performing, creating and listening. The empirical part of the thesis explores the effects of cajon on the development of rhythm ear in children and which are the advantages and disadvantages of cajon in music education in terms of methodology in music education. Another goal was to determine which activities would spark the children's interest in playing cajon. A total of 6 children aged from 5 to 6 years from the Ciciban kindergarten took part in the research. A case study constituted the basis for the research. A number of procedures were employed in this respect, i.e. participant observation, research journal, unstructured interviews. The data was acquired with the participant observation method. The results indicate that the children's rhythm ear improved after cajon was introduced into the activities.
Ključne besede:
music education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Pomen bralne značke v predšolskem obdobju
Orientacija v prostoru v predšolskem obdobju
Dejavnosti z rastlinami v predšolskem obdobju
Komunikacija z otroki v predšolskem obdobju
Spodbujanje pozitivnih socialnih interakcij s plesno-gibalnimi dejavnostmi v predšolskem obdobju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Predsodki do živali v predšolskem obdobju
Učenje finančne pismenosti otrok z matematičnimi vsebinami v predšolskem obdobju
Multisenzorno učenje s tabličnim računalnikom v predšolskem obdobju
Oblikovanje v predšolskem obdobju
Spoznavanje vremena in vremenskih pojavov v predšolskem obdobju s pomočjo izkustvenega učenja
Nazaj