izpis_h1_title_alt

Aktivno učenje - višja raven znanja?
ID Kranjc, Tomaž (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/3178/ This link opens in a new window

Abstract
Ideja o aktivnem, raziskovalnem izobraževanju je zato najpogosteje vezana na laboratorijsko delo, ki se ga celo integrira v predavanja in ki predavanja tudi poganja. To naj ustvari »okolje za raziskovalno učenje naravoslovja« (»investigative science learning environment«, ISLE), katerega namen je pomagati študentom razumeti, kako je korpus znanja nastajal in kako je zgrajen, ter razvija znanstvene navade razmišljanja (Etkina in Van Heuvelen 2001; Karelina and Etkina 2007). Študentje v laboratorijskih učilnicah sami načrtujejo svoje poskuse, pri čemer posnemajo »znanstvene« postopke in ubirajo lastne poti: iščejo povezave, delajo in testirajo hipoteze, posredujejo ugotovitve, diskutirajo o rezultatih in jih postavljajo pod vprašaj, se odločajo o poteku dela, se navajajo na timsko delo, pišejo poročila itn. ter na vsakem koraku porabijo nekaj časa za osmišljanje (sense-making) svojih akcij in postopkov (Etkina 2010).

Language:Unknown
Keywords:fizika
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Univerzitetna založba Annales
Year:2015
Number of pages:387-402
PID:20.500.12556/RUL-73122 This link opens in a new window
Publication date in RUL:20.10.2015
Views:1120
Downloads:144
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:physics

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back