Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Aktivno učenje - višja raven znanja?
ID
Kranjc, Tomaž
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3178/
Image galllery
Abstract
Ideja o aktivnem, raziskovalnem izobraževanju je zato najpogosteje vezana na laboratorijsko delo, ki se ga celo integrira v predavanja in ki predavanja tudi poganja. To naj ustvari »okolje za raziskovalno učenje naravoslovja« (»investigative science learning environment«, ISLE), katerega namen je pomagati študentom razumeti, kako je korpus znanja nastajal in kako je zgrajen, ter razvija znanstvene navade razmišljanja (Etkina in Van Heuvelen 2001; Karelina and Etkina 2007). Študentje v laboratorijskih učilnicah sami načrtujejo svoje poskuse, pri čemer posnemajo »znanstvene« postopke in ubirajo lastne poti: iščejo povezave, delajo in testirajo hipoteze, posredujejo ugotovitve, diskutirajo o rezultatih in jih postavljajo pod vprašaj, se odločajo o poteku dela, se navajajo na timsko delo, pišejo poročila itn. ter na vsakem koraku porabijo nekaj časa za osmišljanje (sense-making) svojih akcij in postopkov (Etkina 2010).
Language:
Unknown
Keywords:
fizika
Work type:
Not categorized
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Univerzitetna založba Annales
Year:
2015
Number of pages:
387-402
PID:
20.500.12556/RUL-73122
Publication date in RUL:
20.10.2015
Views:
1355
Downloads:
175
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
Unknown
Keywords:
physics
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back