izpis_h1_title_alt

Misliti skozi gib in ples: ustvarjalni gib kot učni pristop
ID Geršak, Vesna (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/3175/ This link opens in a new window

Abstract
V sodobnih raziskavah je mogoče zaslediti, da nevroznanost pomembno vpliva na spremembe v tradicionalnih pristopih k razumevanju kognitivnega razvoja in ponuja nove teoretične okvire za raziskovanje v kognitivni in razvojni psihologiji (Tancig 2008). Dognanja so neposredno povezana tudi z vzgojo in izobraževanjem. Razsežnosti, ki jih ponujajo izsledki kognitivne znanosti (predvsem nevroznanosti), osvetljujejo tudi pomen vključevanja telesa v proces vzgoje in izobraževanja. Poudarja se povezanost med človekovo telesno oziroma gibalno dejavnostjo in kognicijo.

Language:Unknown
Keywords:ustvarjalni gib kot učni pristop
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Koper : Univerzitetna založba Annales
Year:2015
Number of pages:529-545
PID:20.500.12556/RUL-73119 This link opens in a new window
Publication date in RUL:20.10.2015
Views:2854
Downloads:239
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:creative movement approach

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back