Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Misliti skozi gib in ples: ustvarjalni gib kot učni pristop
ID
Geršak, Vesna
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3175/
Image galllery
Abstract
V sodobnih raziskavah je mogoče zaslediti, da nevroznanost pomembno vpliva na spremembe v tradicionalnih pristopih k razumevanju kognitivnega razvoja in ponuja nove teoretične okvire za raziskovanje v kognitivni in razvojni psihologiji (Tancig 2008). Dognanja so neposredno povezana tudi z vzgojo in izobraževanjem. Razsežnosti, ki jih ponujajo izsledki kognitivne znanosti (predvsem nevroznanosti), osvetljujejo tudi pomen vključevanja telesa v proces vzgoje in izobraževanja. Poudarja se povezanost med človekovo telesno oziroma gibalno dejavnostjo in kognicijo.
Language:
Unknown
Keywords:
ustvarjalni gib kot učni pristop
Work type:
Not categorized
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Koper : Univerzitetna založba Annales
Year:
2015
Number of pages:
529-545
PID:
20.500.12556/RUL-73119
Publication date in RUL:
20.10.2015
Views:
2857
Downloads:
239
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
Unknown
Keywords:
creative movement approach
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back