Podrobno

Preverjanje razumevanja koncepta tiska/knjige v skupini 5-6 let starih otrok v Otroškem vrtcu Metlika : diplomsko delo
ID Kordič, Kristina (Avtor), ID Skubic, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (717,98 KB)
MD5: 2F60139D84C0ABAA4A5FA2715753F6C9
URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3173/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Diplomsko delo z naslovom Preverjanje razumevanja koncepta tiska/knjige v skupini 5–6 let starih otrok v Otroškem vrtcu Metlika sestoji iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del obsega pet poglavij, v katerih sem opredelila pojme: pismenost, vrste pismenosti, razumevanje koncepta tiska, bralna pismenost, družinska pismenost, književna vzgoja v vrtcu. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti razumevanje koncepta/tiska knjige v skupini otrok, starih od 5 do 6 let. To sem ugotavljala s pomočjo ček liste ter v empiričnem delu rezultate prikazala s tabelo in jih interpretirala.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bralna pismenost, književna vzgoja v vrtcu
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[K. Kordič]
Leto izida:2015
Št. strani:37 f.
PID:20.500.12556/RUL-73117 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016:003(043.2)
COBISS.SI-ID:10754633 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.10.2015
Število ogledov:2069
Število prenosov:436
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KORDIČ, Kristina, 2015, Preverjanje razumevanja koncepta tiska/knjige v skupini 5-6 let starih otrok v Otroškem vrtcu Metlika : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. K. Kordič. [Dostopano 10 oktober 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73117
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Assessing the understanding of the book/printing concept in a group of 5- to 6-year-old children in the Metlika nursery school
Izvleček:
The diploma thesis entitled Assessing the understanding of the book/printing concept in a group of 5- to 6-year-old children in the Metlika Nursery School consists of a theoretical and empirical part. The theoretical part comprises five sections defining the following concepts: literacy, types of literacy, understanding the printing concept, reading literacy, family literacy, literary education in nursery school. The aim of the thesis is to assess the understanding of the book/printing concept in a group of 5- to 6-year-old children, which is established by means of a checklist. The empirical part includes the interpretation of the results presented in a table.

Ključne besede:literacy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vpliv vrste krožne litine na mehanske lastnosti zlitine AlSi10Mg(Fe)
  2. Dodatek litija aluminijevim livarskim zlitinam
  3. Vpliv ohljevalne hitrosti in nukleacijskega potenciala na mehanske lastnosti zlitine AlSI9Cu
  4. Izdelava in predelava zlitine EN AW 6082 z dodatkom cirkonija
  5. Vpliv vrste krožne litine na strjevanje zlitine AlSi10Mg(Fe)
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv tehnologije izdelave na razvoj zlitine H13-w(Cu) 87,5 %
  2. Sodobni inženirski materiali
  3. Mechanical and microstructural characterization of geopolymer synthesized from low calcium fly ash
  4. Vpliv temperature iztiskovanja in hitrosti ohlajanja na mehanske lastnosti predhodno starane magnezijeve zlitine ZK61
  5. Vpliv neprimerne toplotne obdelave po varjenju na trdoto TVP jekla odpornega na lezenje

Nazaj