Podrobno

Percepcija digitalnega oglaševanja med predstavniki generacije Y : diplomsko delo
ID Slemenik, Katarina (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_slemenik-katarina.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:generacija Y, digitalno oglaševanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Slemenik]
Leto izida:2015
Št. strani:88 str.
PID:20.500.12556/RUL-72984 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:004.087(043.2)
COBISS.SI-ID:33530717 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.10.2015
Število ogledov:2475
Število prenosov:240
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SLEMENIK, Katarina, 2015, Percepcija digitalnega oglaševanja med predstavniki generacije Y : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Slemenik. [Dostopano 20 julij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_slemenik-katarina.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Analiza stereotipov med predstavniki generacije Y in njihov vpliv na reševanje konfiktov: primer Slovenije in Srbije
  2. Dejavniki učinkovitega komuniciranja delodajalca za pritegnitev ciljne skupine iz generacije Y
  3. Avtomatizacija digitalnega oglaševanja
  4. Prepoznavanje spletnega izvornega oglaševanja med digitalnimi domorodci
  5. Ergonomija prihodnjih generacij
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Kadrovanje generacije y
  2. Sistem za digitalno oglaševanje
  3. Analiza privlačnosti tujega trga za storitve digitalnega oglaševanja
  4. Primerjava Y generacije v Sloveniji in Nemčiji
  5. Kako lahko banke s pomočjo naprednih tehnologij zagotavljajo storitve t.i. generaciji Y?

Nazaj