Podrobno

Percepcija digitalnega oglaševanja med predstavniki generacije Y : diplomsko delo
ID Slemenik, Katarina (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_slemenik-katarina.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:generacija Y, digitalno oglaševanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Slemenik]
Leto izida:2015
Št. strani:88 str.
PID:20.500.12556/RUL-72984 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:004.087(043.2)
COBISS.SI-ID:33530717 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.10.2015
Število ogledov:2199
Število prenosov:227
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SLEMENIK, Katarina, 2015, Percepcija digitalnega oglaševanja med predstavniki generacije Y : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Slemenik. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_slemenik-katarina.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Resonančno ojačane asimetrije CP kot indikator nove fizike v razpadih B [v] Kl[zgoraj]+l[zgoraj]-
  2. Iskanje nove fizike v redkih razpadih mezona D[zgoraj]0 [v] "nevidno"
  3. Beyond the Standard model effects in semileptonic heavy meson decays
  4. Študija meritve radiativnih razpadov mezonov b z detektorjem Belle II
  5. Študij meritve razpadov B [v] [tau] [ni] [spodaj] [tau] z detektorjem BELLE II
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj