Podrobno

Gverilski marketing : napad ali obramba?
ID Kalan, Anamarija (Avtor), ID Škerlep, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kline, Miro (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_kalan-anamarija.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gverilski marketing
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Kalan]
Leto izida:2015
Št. strani:66 str.
PID:20.500.12556/RUL-72957 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:659.1(043.3)
COBISS.SI-ID:33503581 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.10.2015
Število ogledov:2018
Število prenosov:320
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KALAN, Anamarija, 2015, Gverilski marketing : napad ali obramba? [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : A. Kalan. [Dostopano 23 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_kalan-anamarija.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Gverila marketing v teoriji in praksi
  2. Gverilsko trženje komercialne glasbene zasedbe
  3. Prepoznavnost gverilskih oglaševalskih kampanj med porabniki v Sloveniji
  4. Analiza gverilskega trženja v slovenski založbi
  5. Druga burska vojna in razvoj sodobnega gverilskega bojevanja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporabnost pristopa gverilskega marketinga v podjetju Wood Stock
  2. Gverilski marketing na primeru podjetja HIT d.d.
  3. Gverilsko trženje - primer flashmobov in virusnega oglaševanja
  4. Journal of hospitality & leisure marketing
  5. Journal of hospitality & leisure marketing

Nazaj