Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Ustvarjalni menedžment : magistrsko delo
ID
Boršič, Žiga
(
Avtor
),
ID
Jančič, Zlatko
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_borsic-ziga.pdf
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
ustvarjalni menedžment
,
upravljanje z ustvarjalnostjo
,
postmoderni menedžment
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[Ž. Boršič]
Leto izida:
2015
Št. strani:
89 str.
PID:
20.500.12556/RUL-72873
UDK:
005(043.3)
COBISS.SI-ID:
33491805
Datum objave v RUL:
04.10.2015
Število ogledov:
1176
Število prenosov:
159
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BORŠIČ, Žiga, 2015,
Ustvarjalni menedžment : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : Ž. Boršič. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_borsic-ziga.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Povezanost med ustvarjalnostjo in motivom pri pomoči z likovno umetnostjo
Z ustvarjalnostjo do inovativnega podjetja
Analiza lastne prakse in organizacije na Irskem
Vpliv digitalizacije na ustvarjalni proces profesionalnih fotografov
Gibalne zgodbe kot spodbuda za gibalno-plesno ustvarjanje predšolskih otrok
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Zastopanost ustvarjalnega giba v vrtcih savinjsko-šaleške regije
Z različnimi spodbudami do plesne koreografije
The ray of creation
Ustvarjalni gib pri pouku geometrijskih oblik v 1. razredu
Razvoj plesno-gibalnih sposobnosti predšolskih otrok v obdobju enega leta
Nazaj