Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Učenje programiranja z uporabo LEGO WeDo : diplomsko delo
ID
Šmitek, Špela
(
Avtor
),
ID
Rugelj, Jože
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Cerar, Špela
(
Komentor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3109/
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,81 MB)
MD5: F8604078E6A8F6056C1AE129D0156AC0
Galerija slik
Izvleček
V šolskem letu 2014/15 so v drugo triletje osnovne šole vpeljali neobvezni izbirni predmet Računalništvo. V prvem delu diplomskega dela je predstavljena konstrukcionistična teorija učenja. Bistvo te je način učenja, pri katerem so učenci zares aktivni in se učijo s tem, ko nekaj delajo. Avtor omenjene teorije je Papert. V diplomskem delu je predstavljen njegov pogled na učenje. V nadaljevanju je predstavljeno preprosto orodje LEGO Education WeDo (Legokocke, motorček, senzorji itd.), ki učencu omogoča, da se z njegovo pomočjo nauči glavnih prvin programiranja, kar potem prenese v vsakdanje življenje. Z uporabo LEGO Education WeDoja pri učencih spodbujamo sodelovalno učenje ter komunikacijske spretnosti. LEGO Education WeDo je zelo motivacijsko naravnan za otroke v prvem in drugem triletju osnovne šole, saj gre za sestavljanje Legokock v različne oblike, nato pa lahko te oblike z uporabo preprostih ukazov v programu Scratch sprogramiramo, da se premikajo, kot želimo. V diplomskem delu je predstavljen tudi način uporabe LEGO Education WeDoja pri poučevanju drugod po svetu. Na koncu diplomskega dela je opisan potek učnih ur z uporabo LEGO Education WeDoja, s katerimi si učitelji lahko pomagajo pri snovanju ur pri poučevanju neobveznega izbirnega predmeta Računalništvo v četrtem razredu osnovne šole.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
konstrukcionistična teorija učenja
,
LEGO Education WeDo
,
Scratch
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
[Š. Šmitek]
Leto izida:
2015
Št. strani:
36 str.
PID:
20.500.12556/RUL-72747
UDK:
004.4:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
10726729
Datum objave v RUL:
30.09.2015
Število ogledov:
2768
Število prenosov:
331
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠMITEK, Špela, 2015,
Učenje programiranja z uporabo LEGO WeDo : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Š. Šmitek. [Dostopano 30 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72747
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Learning programming with LEGO WeDo
Izvleček:
In the school year 2014/15, a new optional subject, Computer Science, was introduced in the second triennium of elementary school. In the first part of the diploma thesis, the constructionist teaching method is defined. It is based on teaching in a way that pupils are truly active and learn by actually working on something. The pioneer of this theory is Papert. His view on teaching is described in the diploma thesis. The second part of the thesis presents the simple tool LEGO Education WeDo (LEGO building blocks, miniature engines, sensors, …), which helps the pupil learn the basics of programming and their use in everday life. With the help of LEGO Education WeDO, we encourage cooperative learning and communication skills. LEGO Education WeDo is well-adjusted to motivate children in the first or second triennium of elementary school, as it involves assembling LEGO building blocks to form various shapes, making it possible to then programme these shapes to move as wanted by using simple commands in the programme Scratch. In the diploma thesis, teaching methods using LEGO Education WeDo elsewhere around the world are described. Ultimately, the thesis describes the course of lessons using LEGO Education WeDo, which can be of assitance to teachers planning lessons of Computer Science, an optional subject in the 4th year of elementary school.
Ključne besede:
constructionist theory of teaching
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Preschool period of coordination process
Foot arch of a preschool child
Endurance running in preschool period
Implementing movement challenges in the chosen thematic orientation pathway »Secret of the storks of Preddvor«
Physical activity of preschool children and their parents in the Medvode municipality
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Observation of preschool children's motor development
MOUNTAINEERING AS PART OF THE PHYSICAL ACTIVITY PROGRAMME IN KINDERGARTENS
Zmanjšana gibalna funkcionalnost pri predšolskih otrocih v času epidemije COVID-19
Razvoj gibalnih sposobnosti v zgodnjem otroštvu z vključevanjem plesnih vsebin
Nazaj