izpis_h1_title_alt

Orodje za ročno poravnavo 2D in 3D medicinskih posnetkov
KOLENKO, JURE (Avtor), Marolt, Matija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://eprints.fri.uni-lj.si/3156/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Napisal sem razširitev za aplikacijo, ki prikazuje model ožilja v prostoru. Razširitev uporabniku omogoča poravnavo 2D rentgenskega posnetka s 3D mrežnim modelom. Model se pri poravnavi premika neodvisno od projekcije, ko pa je uporabnik zadovoljen, pa lahko projekcijo in model zaklene, tako da se premikata skupaj. Premikanje in rotiranje je možno z miško ali s tipkovnico. Za hitrejši izris sem uporabil aplikacijski programski vmesnik za strojno pospešen izris OpenGL in njegovo funkcionalnost senčilnikov. Za lažje programiranje sem napisal programsko ovojnico, ki nizkonivojske koncepte OpenGL predstavi bolj razumljivo.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:OpenGL, GLSL, projekcija, poravnava, senčilniki
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2015
COBISS.SI-ID:1536608707 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:366
Število prenosov:64
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:A tool for manual alignment of 2D and 3D medical images
Izvleček:
I wrote an extension for an application that displays a model of a vascular system of a patient. The extension allows the user to align a 2D x-ray image with a 3D mesh. The model moves independently from the projection, but when the user is satisfied with the alignment, they can lock the projection and the model together, so they move in unison. Moving and rotating the model is possible with the mouse and keyboard. For faster rendering I utilized the OpenGL application programming interface and its shader functionality. For easier development I first wrote a wrapper for OpenGL, which presents low level OpenGL concepts more understandably.

Ključne besede:OpenGL, GLSL, projection, alignment, shaders

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj