Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Primerjava igralnih pogonov Unity in Unreal Engine : diplomsko delo
ID
Kladnik, Marko
(
Avtor
),
ID
Rožanc, Igor
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(3,54 MB)
MD5: 2B53E45793D2A3242933870B7C2E7D7D
PID:
20.500.12556/rul/c2cce6ed-9549-4696-b2e9-0c0dfb4f9f6a
Galerija slik
Izvleček
Z naraščanjem popularnosti računalniških iger raste tudi popularnost orodij (t.i. igralnih pogonov), ki so namenjena za njihovo ustvarjanje. Diplomska naloga strnjeno predstavi spremembe, ki so vodile do množičnega razmaha iger in njihovo zgodovino. Osrednji del je namenjen predstavitvi igralnih pogonov Unity in Unreal Engine. Unity je najbolj uporabljan igralni pogon, ki ga je leta 2005 predstavilo podjetje Unity Technologies. Unreal Engine je igralni pogon, ki omogoča ustvarjanje iger s čudovito grafiko. Izdalo ga je podjetje Epic Games leta 1998. Pogona sta namenjena lažjemu ustvarjanju in oblikovanju računalniških iger. V nadaljevanju je predstavljena izdelava iger v vsakem izmed njiju, čemur sledi primerjava obeh z različnih vidikov. Primerjali smo grafiko, dostopnost kode, ustvarjanje novih objektov in še mnoge druge vidike. Primerjavo spremlja tudi ocenjevanje lastnosti obeh igralnih pogonov. Ugotovili smo, da ima vsak izmed njiju svoje prednosti in slabosti. Unity je primernejši za izdelavo dvodimenzionalnih in mobilnih iger, medtem ko je Unreal Engine boljša izbira za izdelavo tridimenzionalnih iger.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
Unity
,
Unreal Engine
,
igralni pogon
,
primerjava
,
računalniške igre
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik:
[M. Kladnik]
Leto izida:
2015
Št. strani:
53 str.
PID:
20.500.12556/RUL-72456
COBISS.SI-ID:
1536509123
Datum objave v RUL:
18.09.2015
Število ogledov:
3749
Število prenosov:
440
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KLADNIK, Marko, 2015,
Primerjava igralnih pogonov Unity in Unreal Engine : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. M. Kladnik. [Dostopano 8 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72456
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The comparison of Unity and Unreal Engine game engines
Izvleček:
With the increasing popularity of computer gaming, the growth of game engines popularity comes as no surprise. The thesis shortly presents the changes that led to games as we know them today, followed by presentation of their history. The main focus is on the presentation of Unity and Unreal Engine. Unity is the most used game engine which was developed by Unity Technologies in 2005. Unreal Engine is known for its amazing graphic. It was developed by Epic Games in 1998. Their main functions enable developers to create games in an easier way. What follows is a presentation of the games developed using both engines, extended by the comparison between the two from different points of view. We compared and assessed source code access, creation of new game objects, graphics and other characteristics. Both engines have advantages and disadvantages. Unity is a better choice when developing two-dimensional and mobile games, while Unreal is more suitable for developing three-dimensional games.
Ključne besede:
Unity
,
Unreal Engine
,
game engine
,
comparison
,
computer games
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Primerjava profilov raztapljanja generičnega in referenčnega zdravila ter potrditev primerljivosti med različnimi jakostmi generičnega zdravila po japonskih smernicah
Primerjava porabe originalnih in generičnih zdravil in izdatkov zanje v Sloveniji od 2010 do 2017
Generičen gonilnik za serijsko komunikacijo
Comparison of one and two step determination of haemotopoietic cells concentrations by Ishage protocol
Primerjava uspešnosti kultiviranja mišjih in podganjih enterocitov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Enzymatic fatty ester synthesis
Poslovni načrt za rast podjetja Fotona d.d.
Primerjava pospešene in klasične metode rehabilitacije po totalni endoprotezi kolka
Primerjava metod SCRUM in Kanban
Comparison of analytical cyanide determination methods in plant samples
Nazaj