Podrobno

Taksonomska identifikacija endofitskih gliv s pomočjo nukleotidnega zaporedja jedrne ribosomske DNA : [diplomska naloga]
ID Terčelj, Matic (Avtor), ID Kreft, Samo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Prijatelj, Matevž (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2013/Tercelj_Matic_dipl_nal_2013.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:glive, endofiti, taksonomija gliv, gelska elektroforeza, obdelava nukleotidnega zaporedja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FFA - Fakulteta za farmacijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Terčelj]
Leto izida:2013
Št. strani:53 f.
PID:20.500.12556/RUL-71362 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:581.19+582.28(043.2)
COBISS.SI-ID:3549297 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1821
Število prenosov:302
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TERČELJ, Matic, 2013, Taksonomska identifikacija endofitskih gliv s pomočjo nukleotidnega zaporedja jedrne ribosomske DNA : [diplomska naloga] [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Terčelj. [Dostopano 31 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2013/Tercelj_Matic_dipl_nal_2013.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Taxonomic identification of endophytic fungi using nucleotid sequence of nucleic ribosomal DNA

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Razstavna dejavnost v vrtcu
  2. Gibalne dejavnosti v vrtcu v okviru pedagoškega koncepta Reggio Emilia
  3. Stališča in izkušnje strokovnih delavcev do participacije otrok v vrtcu
  4. Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
  5. Moj zabavni dan v vrtcu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Raziskovanje zvočil po pedagoškem pristopu Reggio Emilia
  2. Les kot spodbuda za ples: sodelovanje vrtca s Tehniškim muzejem Slovenije
  3. Primer dobre prakse uvajanja elementov Reggio Emilia koncepta v vrtcu Radeče
  4. Participacija otrok v vrtcu
  5. Vedenjske težave otrok v vrtcu

Nazaj