Podrobno

Vpliv mikrosfer s hitosanom na barierne lastnosti stene sečnega mehurja : diplomska naloga
ID Preglav, Ana (Avtor), ID Kerec Kos, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2013/Preglav_Ana_dipl_nal_2013.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:sečni mehur, analiza mikrosfer, hitosan, ciprofloksacin, infekcije sečil, sejalna analiza, elektronska mikroskopija, kemoterapevtiki
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FFA - Fakulteta za farmacijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Preglav]
Leto izida:2013
Št. strani:VI, 60 f.
PID:20.500.12556/RUL-71314 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:615.011.015(043.2)
COBISS.SI-ID:3478385 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2445
Število prenosov:391
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PREGLAV, Ana, 2013, Vpliv mikrosfer s hitosanom na barierne lastnosti stene sečnega mehurja : diplomska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A. Preglav. [Dostopano 8 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2013/Preglav_Ana_dipl_nal_2013.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of chitosan microspheres on barrier properties of urinary bladder wall

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Marketing zagonskih podjetij
  2. Tržna usmerjenost malih podjetij, primer podjetja Oro Orodjarna d.o.o.
  3. Marketinška naravnanost malih podjetij
  4. Marketing characteristics of a small company
  5. Vpliv oglaševanja na obiskanost dogodkov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Does the number of marketing communication activities used by a company correlate with business success?
  2. Neuspehi slovenskih podjetnikov v malih in srednjih podjetjih
  3. Marketing role in a small company in the case of Schiki d.o.o.
  4. Marketinški pristop k razvoju tržno uspešne dinamične regije
  5. Zaznavanje sponzoriranja malonogometnega kluba

Nazaj