Podrobno

Spremljanje skladnosti uporabe protimikrobnih zdravil pri okužbah sečil s smernicami v Splošni bolnišnici Jesenice : diplomska naloga
ID Dežman, Katja (Avtor), ID Mrhar, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Mavsar-Najdenov, Brigita (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2009/Dezman_Katja_dipl_nal_2009.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:protimikrobna zdravila, sečila, epidemiologija, diagnostika, zdravljenje, metode
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FFA - Fakulteta za farmacijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Dežman]
Leto izida:2009
Št. strani:170 f.
PID:20.500.12556/RUL-70951 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:615.2
COBISS.SI-ID:2607729 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1859
Število prenosov:699
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DEŽMAN, Katja, 2009, Spremljanje skladnosti uporabe protimikrobnih zdravil pri okužbah sečil s smernicami v Splošni bolnišnici Jesenice : diplomska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Dežman. [Dostopano 8 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2009/Dezman_Katja_dipl_nal_2009.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Monitoring of compliance with guidelines for antimicrobial therapy of urinary tract infections in Jesenice general hospital

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Marketing zagonskih podjetij
  2. Tržna usmerjenost malih podjetij, primer podjetja Oro Orodjarna d.o.o.
  3. Marketinška naravnanost malih podjetij
  4. Marketing characteristics of a small company
  5. Vpliv oglaševanja na obiskanost dogodkov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Does the number of marketing communication activities used by a company correlate with business success?
  2. Neuspehi slovenskih podjetnikov v malih in srednjih podjetjih
  3. Marketing role in a small company in the case of Schiki d.o.o.
  4. Marketinški pristop k razvoju tržno uspešne dinamične regije
  5. Zaznavanje sponzoriranja malonogometnega kluba

Nazaj