Podrobno

Hungarian power exchange (HUPX) spot price analysis : master's thesis
ID Halužan, Marko (Avtor), ID Verbič, Miroslav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/haluzan1424-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Madžarska, energetika, električna energija, trg, potrošnja, raziskave, analiza, Hungary, energetics, electricity, market, consumption, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Halužan]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 61, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-70683 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:620.9
COBISS.SI-ID:22280678 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:7848
Število prenosov:334
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
HALUŽAN, Marko, 2014, Hungarian power exchange (HUPX) spot price analysis : master’s thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Halužan. [Dostopano 10 oktober 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/haluzan1424-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Analiza promptne cene Madžarske energetske borze (HUPX)

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redno izobraževanje
  2. Vzgoja in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami
  3. Učenci s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  4. Izobraževanje otrok s posebnimi potrebami v šolah s prilagojenim programom
  5. Izobraževanje otrok s posebnimi potrebami (Slovenija-tujina)
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Odločitveni model za ugotavljanje primernosti vključevanja otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole
  2. Integracija predšolskih otrok s posebnimi potrebami v skupino vrtca in mnenja staršev ter strokovnih delavcev
  3. Odnos šolskih svetovalnih delavcev do integracije otrok s posebnimi potrebami
  4. Pravni in dejanski položaj otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  5. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v vzgojo in izobraževanje: perspektiva strokovnih in svetovalnih delavcev

Nazaj