Podrobno

Analiza uvedbe elektronskega poslovanja v izbrano podjetje : magistrsko delo
ID Radman, Mišo (Avtor), ID Groznik, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/radman1435-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, poslovni proces, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, informacijski sistemi, projekti, planiranje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Radman]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 53 str.
PID:20.500.12556/RUL-70587 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2:004
COBISS.SI-ID:22375398 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2385
Število prenosov:188
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RADMAN, Mišo, 2014, Analiza uvedbe elektronskega poslovanja v izbrano podjetje : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Radman. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/radman1435-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:An analysis of the introduction of e-business to a selected company
Ključne besede:informatics, business process, information technology, Internet, electronic commerce, information systems, projects, planning

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Disruptive behavior in the elementary school with special curriculum
  2. Scientific literacy and curriculum in special school
  3. The method of creative movement and teaching the Slovene language in the fourth grade elementary school with special curriculum
  4. Carrying out hiking at the selected elementary school with special education programme with lower level educational
  5. Kindergarten merry-making activities
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pričakovanja o sodelovanju staršev in učiteljev na osnovni šoli s prilagojenim programom
  2. THE ART OF MUSIC IN SPECIAL NEEDS PRIMARY SCHOOL
  3. DIFFERENCES IN EXPERIENCING STRESS AND BURNOUT IN RELATION TO MINDFULNESS, WHILE WORKING WITH CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS, BETWEEN TEACHERS IN REGULAR PRIMARY SCHOOLS AND SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS
  4. Clarity of lessons in primary schools with a special curriculum in function of empirical learning
  5. Terapija s psi kot oblika učne pomoči pri matematiki

Nazaj