Podrobno

Pomen nevromarketinga za tržne raziskave in komuniciranje : magistrsko delo
ID Javeršek, Živa (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/javersek1644-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, psihologija potrošnika, tržne raziskave, tržna analiza, tehnologija, nevronske mreže, etika
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Javeršek]]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 56, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-70490 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22536166 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2135
Število prenosov:259
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JAVERŠEK, Živa, 2015, Pomen nevromarketinga za tržne raziskave in komuniciranje : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : Ž. Javeršek. [Dostopano 13 avgust 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/javersek1644-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The importance of neuromarketing for marketing research and communications
Ključne besede:marketing, consumer psychology, market research, market analysis, technology, neural networks, ethics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Impulzivno nakupovanje kot lajšanje problema izbire generacije Y
  2. Proces nakupnega odločanja pri izbiri ležišč
  3. Vpliv otrok na nakupne odločitve staršev
  4. Dejavniki odločanja porabnikov pri nakupu športnih superg
  5. Vpliv zaznave države izvora na nakupno odločanje porabnika
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj