Podrobno

Vpliv imidža države izvora in označbe kakovosti na nakupne odločitve potrošnikov : magistrsko delo
ID Rus, Anja (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_rus-anja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:imidž države, nakupna odločitev
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Rus]
Leto izida:2015
Št. strani:59 str.
PID:20.500.12556/RUL-70334 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366(043.3)
COBISS.SI-ID:33287517 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1716
Število prenosov:196
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RUS, Anja, 2015, Vpliv imidža države izvora in označbe kakovosti na nakupne odločitve potrošnikov : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : A. Rus. [Dostopano 26 julij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_rus-anja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Programi zvestobe
  2. Vpliv trajnostnih vidikov embalaže na nakupne odločitve potrošnikov
  3. Proces nakupne odločitve potrošnikov v dobi digitalizacije
  4. Vpliv imidža države na ugled podjetja in nakupne odločitve potrošnikov
  5. Potrošnikove nakupne odločitve za trgovske blagovne znamke živilskih izdelkov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv subliminalnih sporočil na nakupne odločitve potrošnikov
  2. Vpliv novodobnih medijev na nakupne odločitve potrošnikov
  3. Vpliv marketinškega komuniciranja na nakupne odločitve potrošnikov dietne prehrane
  4. Vpliv blagovnih znamk ročnih ur na nakupne odločitve potrošnikov
  5. Analiza nakupovalnih navad potrošnikov pri nakupovanju živil

Nazaj