Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Teorija in praksa učenja in poučevanja medkulturne mladinske književnosti v osnovni šoli
ID
Blažić, Milena Mileva
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2772/
Galerija slik
Izvleček
Po letu 1990, posebej pa po letu 2004 in priključitvi Slovenije v EU, so družbena gibanja v zadnjih desetletjih bistveno spremenila kulturne vsebine in formo izražanja, med drugim tudi motivno-tematske prvine in oblikovne značilnosti mladinske književnosti. Sodobni tokovi, npr. globalizacija, združevanje, večjezičnost, medkulturnost, mobilnost, digitalizacija idr. so vplivali tudi na šolski sistem in s tem tudi na poučevanje književnosti v osnovni šoli. Siegfried Schmidt razume literaturo kot socialni sistem, ki ima, kot vsi sistemi, določene družbene in tudi estetske funkcije. Slovenska mladinska književnost je področje družbenega delovanja, zato jo odlikuje posebna občutljivost za problemsko tematiko, ki je v zadnjem času osrednja tematika svetovne mladinske književnosti (begunci, bolezni, istospolne zveze, ločitev staršev, manjšine, odvisnost, posebne potrebe, selitev, smrt, vojne idr.).
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
mladinska književnost
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2007
Št. strani:
138-146
PID:
20.500.12556/RUL-70211
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1504
Število prenosov:
88
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
children's and youth literature
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj