Podrobno

Evropska konvencija in njen pomen : diplomsko delo
ID Resinovič, Vesna (Avtor), ID Zajc, Drago (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Resinovic-Vesna.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Resinovič]
Leto izida:2004
Št. strani:98,[12] f.
PID:20.500.12556/RUL-7018 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:341.2(4)(043)
COBISS.SI-ID:23362141 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:4589
Število prenosov:232
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RESINOVIČ, Vesna, 2004, Evropska konvencija in njen pomen : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : V. Resinovič. [Dostopano 18 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Resinovic-Vesna.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Developing listening skills in teaching English as a foreign language to fifth graders
  2. Pupils' attitudes towards learning English as a foreign language in grades 5 and 6 of primary school
  3. Use of the total physical response storytelling method when teaching English as a foreign language in the first grade
  4. Analysis of the tasks for the development of writing skills in workbooks for teaching English as a foreign language to the fourth and fifth graders
  5. Descriptive assessment of English as a foreign language in the second grade of primary school
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Učinkovitost gibalnih dejavnosti pri tujejezikovnem pouku na razredni stopnji
  2. Use of Tynker in early stages of teaching programing
  3. Organizacija in okoliščine izvajanja zgodnjega učenja tujih jezikov na osnovnih šolah
  4. Na pot monografiji
  5. Pomen sistematičnega razvijanja sposobnosti fonološkega zavedanja pri učenju tujega jezika v predšolskem obdobju

Nazaj